måndag 7 april 2014

Det var ju i alla fall en ambitiös idé!!!

Jag har massor av nya idéer om hemsidan /bloggen/ instagram. Just nu önskar jag bara att jag vore aningen mer tekniska begåvad. Har nu suttit ett par timmar och försökt lära känna mallar på Wordpress. Jag tycker blogger som jag använder mig utav nu begränsar mig. Men jag har inte kommit någonstans med det jag för några timmar sedan tyckte var en strålande idé. Phuuu! Tillsvidare ser blogg och hemsida ut som den gjort tidigare. Jag sover på saken.....
Imorgon efter lämning på förskolan blir det yoga. Skönt! Behöver fokuset yogan ger mig.....För idag har jag tänkt alldeles för mycket. Helt enkelt en rörig dag som kanske visar sig ha något väldigt gott med sig när alla tankar fått landa där dom ska.

Sussa gott!

Inga kommentarer: